Kontaktcenter

Vårt contact center är utformat för att enkelt tillgodose kundernas behov, lösa ärenden snabbare från alla plattformar och ge ett professionellt intryck.

Kundservice i världsklass

Framsteg och effektivitet inom kundservice kan uppnås genom att samla alla kanaler på ett ställe och analysera kommunikationsmönster med hjälp av avancerade rapporter.

Anpassningsbart efter behov

Ni kan öka eller minska licenserna efter behov och betala endast för det ni faktiskt använder. Lösningen är webbaserad och geografiskt oberoende.

Högsta möjliga säkerhet

Om något av systemen, mot förmodan, skulle vara nere finns alternativa alternativ tillgängliga tack vare integrationen mellan systemen.

Centralisering av kanaler

Alla kontaktytor genererar ärenden i ett och samma system, vilket ger er en tydlig överblick och möjlighet att prioritera korrekt. Genom att kunna bemöta kunderna direkt i den kanal de valt, framstår ni som smidiga och professionella. Oavsett om kunderna väljer att fylla i formulär på webben, skicka e-post, chatta, ringa eller använda sociala medier, hamnar alla ärenden i rätt kö, tilldelas rätt person med rätt prioritet och samlas på ett och samma ställe.

Effektivitet internt och externt

Optimera era resurser genom att använda information som hjälper er att bemanna köer och mediekanaler på rätt sätt. Ni kan välja att prioritera vissa ärenden högre och bestämma vilka personer som har åtkomst till specifika mediekanaler. Detta fungerar lika bra externt som internt för att hantera frågor som rör exempelvis säljsupport eller teknisk support.

Chattbotar hos Contact Center

I en värld där kraven på snabb och personlig service ständigt ökar ses chattbotar av många som framtiden för Contact Center. En chattbot är ett program byggt med artificiell intelligens (AI) som är utformat för att interagera med människor via ett specifikt gränssnitt. Genom sin automatisering kan en bot hantera en stor del av de vanligt förekommande frågorna som ofta utgör majoriteten av ärendena som kommer in till ett Contact Center idag. Effektiv hantering av dessa ärenden frigör tid för de fysiska agenterna att ta itu med de mer komplexa frågorna.

Vårt Contact Center är helt oberoende och flexibelt

Systemet är helt webbaserat och flexibelt - det spelar ingen roll var ni befinner er geografiskt, vilken plattform eller vilket operativsystem ni använder, vilken telefonoperatör ni har eller vilken växeltjänst ni använder. Ni kan anpassa antalet handläggare efter behov och betala endast för det ni faktiskt använder. Ni kan också lägga till funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och omfördela resurserna efter era behov.

Avancerade rapporter

Med hjälp av våra avancerade rapporter får ni insikt i kund- och handläggarbeteenden, vilket ofta är avgörande för att kunna fatta rätt beslut. Genom att arbeta mot gemensamma mål där det syns att man gör skillnad kan man öka samarbetskänslan bland medarbetarna.